tisdag 17 oktober 2017

Målat och tips


Här målas på och viks stjärnor m.m.m.m....


Nallebilder som ska bli till tavlor.
Funderar på att trycka upp några av mina bilder till posters.


Och så ett tips.
Hur har jag kunnat missa detta???
Fick denna i present och nu kan jag inte vara utan denna gudomliga dryck.
Jag dricker inte kaffe (men det luktar gott...) 
utan är en tédrickare, så detta passar mig perfekt.
Luktar och smakar JUL och det är ju inte fel!

Jag har fått erbjudande om att ställa ut, och sälja mina tavlor, permanent
 i en fin och central lokal här i Halmstad.
Just nu jobbas det med utformningen av lokalen.
Spännande.

Första advent ska jag vara med på en julmarknad i Halmstad 
och i december är det dags för utställning på Heagård.
Det är mycket nu...
Kul!


Nu fortsätter vi att njuta av hösten...
Agneta



1 kommentar:

Solstrimmor sa...

Så kul, Agneta! Både till att du får en permanent plats till dina tavlor och kort och att du funderar på att trycka upp posters! Fundera inte... gör! Nalleänglarna är ljuvliga!!

Jobba på men laaagom!
Kramar från Eva-Mari