torsdag 17 augusti 2017

Barnstol, födelsedagspresent.

En ny barnstol är målad.
Denna gång till litet barnbarn som fyllt år.


Han gillar Minionerna.
Det gör jag också...



Och så gillar han en massa hjältar också.


Tror att jag fått med hans favoriter...

Min utställning på Heagård här i Halmstad,
 fortsätter under hela augusti.
Där har jag lite olika saker utställda.
Tavlorna har mest motiv av damer, ladies, tjejer...
snäckor... 
Ja, lite av varje.

Nu har vi äntligen haft några dagar med sol här på västkusten, 
något vi inte alls har varit bortskämda med denna sommar.
Trycket med beställningar har lättat lite nu.
Ska passa på att njuta av lite balkongliv med en bra bok.

Jag ska också försöka mig på att måla en stor hästtavla.
Vad brukar man säga?
Det omöjliga tar bara längre tid.
Får väl se hur det blir med det...
Platt fall, kanske?
Ramla av hästen, liksom...

Ha det gott oavsett väder!
Agneta




3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Du fixar säkert en häst, lätt som en plätt! Vill se utställningsbilder, tack! Och en hästbild... sen!

Njut av balkongen... det gör jag!

Kramar från Eva-Mari

lisashus sa...

Du fixar säkert hästen också! Vilka underverk du gör! Du är verkligen superduktig och jag kan tro att de där stolarna är populära! Oj, så fina!
Kram
Lisa

Mycket annat & lite betong sa...

Så många olika motiv du får måla på stolarna. Måste vara roligt!
Och så klart kommer det att bli en jättefin hästtavla! Är det en beställning du fått?
Nu är ju snart din utställning slut, har du slut på alla fina tavlor också?

Njut på din fina balkong!
Kram Agneta