söndag 9 juli 2017

Sommar?


Undrar var sommaren har tagit vägen.
Visst behöver vi regn, men sol också.


Det räcker med en liten kvist...


...tillsammans med en liten Ernst.


Spegeln hittade jag på Jysk.


Och hjärtat gjorde jag för läääänge sedan.
Det blev lite sommar inne i alla fall...

Nu tittar solen fram här.
Jag får passa på att sätta mig på balkongen medan färgen torkar...
Här målas omväxlande barnstolar och tavlor.
I augusti ställer jag ut på vackra Heagård här i Halmstad
Ska bli så kul!

Agneta

2 kommentarer:

lisashus sa...

Så jättefin den glaskrukan är! Ja, sommaren växlar lite hit och dit nu -lite varannandagsväder här, men just idag skönt och soligt.
Hoppas att sommaren kommit igång nu! I trädgården växer det i alla fall så det knakar! Önskar dej fortsatt sköna julidagar! Kram
Lisa

Solstrimmor sa...

Såg att vi låg tvåa på solligan (Borlänge) och jag kan verkligen inte klaga på sommarvädret... bortsett från blåsten då! Du pysslar på och är så flitig. Men det måste vara så roligt att måla inför den stundande utställningen. Vi vill verkligen se det nya!

Ha en solig dag!
Kramar från Eva-Mari