torsdag 20 juli 2017

Blommor, rost och tankar...


Jag gillar alltid blommor.
Och rost i vissa fall.



som här...


och här.


Här...


 här...


och här.
Rost på rätta ställen.
Eller fel...

Ibland behövs det inte så mycket
 för att trigga igång min hjärna efter i mitt tycke, skönhet.
Skönhet i förfall...

Sommaren rullar på, oavsett väder.
Jag läser,
 har kära besök, 
gör korta utflykter och längre resor
målar till min utställning,
bara är,
osv.

Hoppas att ni också tar vara på dagarna och njuter, 
oavsett väder.

Agneta







3 kommentarer:

Vitt och vanilj sa...

Vilken pärla till blomsteraffär, så mycket fint. Njuter av ledigheten oavsett väder jag med. Idag tapetseras det.
Kram Petra

Solstrimmor sa...

Tänk... jag gillar samma!

Ha en fortsatt fin sommar!
Kramar från Eva-Mari

lisashus sa...

Jag känner igen mej här - gillar också rost och kontrasterna mellan blommorna och det rostiga! Så vackert!
Ha det fortsatt fint och gott!
Kramar
Lisa